maandag 4 januari 2010

Jaaa!!! Ik heb ook een blog.

Allereerst wens ik iedereen een spetterend 2010!!
Ik deed alleen niets met mijn blog! Maar daar komt vanaf nu verandering in!

Dus wil je volgen wat ik allemaal maak en in mijn winkeltje ga verkopen, Hou dan mijn blog in de gaten! Ja ik heb ook een winkel! Tenminste het begin is gemaakt, dus ben je op zoek naar leuke unieke ,maar betaalbare, verjaardag cadeaus, of zoek je iets als kraamcadeau, of jubileum, of zomaar dan ben je bij http://www.4-engeltjes.nl/ aan het goede adres.

--------------------------------------------------------------
Zuerst wünsche ich alle ein schönes 2010!!

Ich habe biss jetzt nichts mit meine Blog getan! Aber dass geht ändern!
Alles wass Ich nähen und sticken und wass im mein kleines geschäft verkauft wird, können Sie hier sehen! Ja ich habe auch eine webwinkel, zumindest, dass Beginn ist da!


Ich habe eine Stiftrolle für meine Töchter Mijke gemacht, mit eine extra Etui mit Reissverschluss für etwas grossere Sachen.

Ich hoffe Sie allen verstehen mein Deutsch!! Und viel spass mit lesen!

Er komt steeds meer bij! Het meeste gaat helemaal door mijzelf gemaakt worden, het is ook de bedoeling dat het uniek blijft, in principe maak ik de meeste dingen maar 1 keer, of als u precies hetzelfde wilt dan kan dat ook. Heel veel gaat op bestelling.

Hier een pennenrol voor Mijke gemaakt als voorbeeld.

Ik heb er een etui met rits aan gemaakt, zodat ook andere wat grotere spulletjes mee kunnen!





Groetjes, Nicole

1 opmerking:

  1. Hallo Nicole,

    Wat een verrassing! Ik heb me natuurlijk gelijk aangemeld en ik zet je in mijn lijst met bloggers die ik volg.
    Natuurlijk heb ik ook even je winkel bekeken. Ik kan niet anders zeggen, dat het er goed uitziet.
    Ik hoop dat j elekker gaat verkopen en we houden contact.
    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...