donderdag 14 januari 2010

Ze blijven feesten!!!!

Tim en Bas hebben een paar kinderfeestjes gehad!!
En ik vind het leuk om iets zelfgemaakts te geven, als ze dat willen natuurlijk!
Ein paar Freunden von Tim und Bas hatte Geburtstag! Und ess macht mir Spass etwas selbst gemacht zu schenken, falls erwünscht natürlich!

Voor Hugo heb ik een leuke klok gemaakt!



Voor Milan een potlodenrol, jammergenoeg ben ik vergeten om een foto van de binnenkant te maken!
Het Logo heb ik zelf gedigitaliseerd!

Eine Stiftrolle für Milan. Leider habe Ich vergessen die innenseite zu fotografieren! Dass Logo ist digitalisiert bei mir.


Cas en Susanne wilde graag centjes, voor hun heb ik een pennenzak geborduurd met hun naam en daar de centjes in gedaan!


Groetjes, Nicole

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kadootjes. Ik vind het zelf ook zo leuk om zelgemaakte spulletjes te geven.
    Kan me niet voorstellen dat de ontvangers er niet blij mee zijn.

    groetjes,
    Sandra

    ps.
    met welk programma digitaliseer jij? Wil het ook eens gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...