zondag 31 augustus 2008

"Unikate machen Freu(n)de"- die BLOG - PARADE !





Hallo, Meine name ist Nicole Mutter von 4 kinder, mein hobby ist Kleidung machen für meine kinder , in besonderes meine tochter und mit stickerei, leider wachsen Sie schnell, und auch machen von geschenken für kinder, und puppenkleider,Ich nähe sehr viel nach Farbenmixschnitten, da ich dir Passform unvergleichlich finde. Gelegentlich nähe ich aber auch aus den Ottobre, und BizzKids Zeitschriften. mein Geschäft = www.4-ENGELTJES.NL aber auch bei mail : n.engelen.a3@home.nl

Ich möchte mich an der tollen Aktion von http://farbenmix.blogspot.com/beteiligen, mehr information = http://farbenmix.blogspot.com/2008/08/noch-mehr-unikate-machen-freunde-fr.html

Ich hoffe Sie alle verstehen mein schlechte Deutch !! aber ich versuchen alles auch in Deutch zu ubersetzen!

Hallo, mijn naam is Nicole ik ben moeder van 4 kinderen, mijn hobby is het maken van kleding voor mijn kinderen, in het bijzonder voor mijn dochter met leuke borduursels, jammergenoeg groeien ze te snel !!, Meestal maak ik de kleding naar de patronen van Farbenmix, omdat ik de pasvorm heel goed vind, maar ook wel eens uit de ottobre en BizzKids ,ook het maken van cadeautjes voor kinderen vind ik heel leuk! en poppen kleertjes, mijn "Winkeltje"= www.4-ENGELTJES.NL maar ook per mail : n.engelen.a3@home.nl

Ik wil graag aan de leuke aktie van Sabine van http://farbenmix.blogspot.com/ meedoen, meer informatie: Voor alle Hollandse lezerinnen heeft Lillian een vertaling gemaakt: HIER in haar Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...