dinsdag 1 maart 2011

Verjaardagscadeautjes!!!


Dat vind ik toch altijd nog het leukst om zelf te maken, tenminste, als de krijger dat ook leuk vindt natuurlijk !
Voor de leraar van nick een boekenlegger, de muzieknootjes heb ik zelf gedigitalieerd !
Voor Niek, vriend van Mijke,  een stoer jongens kussen, het patroontje heb ik ook zelf gemaakt, de letters niet !
En Mijke is helemaak fan van de boeken,  HOE OVERLEEF IK..... en vind het zo jammer dat er geen boek bestaat over, Hoe overleef ik mijn broers !, Ze heeft er immers 3! Dus heb ik voor haar een boekenlegger gemaakt !

De boekenleggers zijn binnenkort ook te koop in mijn winkeltje, met naam of tekst naar keuze !!!!

Geburtstagsgeschenken sind machen immer spass zu machen!
Für der Lehrer von Nick habe Ich ein Lesezeichen gemacht, die Note habe Ich selbst digitalisiert.
Für Niek ein Kissen gemacht, und auch hier habe ich die Stickdatei selbst gemacht, nur der Buchstabe nicht !
Mijke ist ein Fan von die Buche von " Wie überlebe Ich....." und sie finde es so schade das da kein Buche dibt mit der Titel : "Wie überlebe ich meine Brüders!"  Und so habe ich ein Lesezeichen für ihr gemacht !!





Groetjes, Nicole

1 opmerking:

  1. Geweldig!!Stuk voor stuk,al vind ik je kussen wel helemaal toppie!Ze zullen er vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...