zondag 13 maart 2011

Ik mocht ook nog enige tijd geleden deze award ontvangen van Sandra, van Muntstraatje

BEDANKT! ben zeer vereerd, zij maakt altijd zulke leuke dingen en geeft mij weer veel inspriratie !



Er zijn wel wat spelregels voor deze award namelijk:



1. Als je deze award krijgt maak je een verwijzing naar

de blog of de persoon van wie je deze award hebt gekregen.

(Bij deze heb ik dat gedaan)



2. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs

en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs, ik vond het heel moeilijk daar er veel zijn die ik bewonder ! Maar hier de keuze die ik gemaakt heb:



Zij doet haar naam echt eer aan...ik bewonder haar vlijt ! Zij maakt zo veel leuke en verschillende dingen van kleding tot decoraties voor in huis, ga maar eens kijken !


Arjanne maakt altijd super leuke kleding voor haar dochter ! En  is nu voor een goed doel bezig, daarom wil ik haar even extra onder de aandacht brengen !


Bij Renate neem ik regelmatig een kijkje, ze maakt leuke dingen voor haar dochters, heeft nog niet zo veel volgers, dus ga eens kijken !


3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel

hen dat ze de award gewonnen hebben.

(ga ik straks doen)



4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht

wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo'n bekende blogs.

Dit gaat niet helemaal op, wat mijn lijstje betreft.

Het is een mix geworden. 

Er zijn zo veel leuke blogs die de moeite zijn om eens naar te kijken !


Groetjes en een fijne dag !





3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jouw award! En bedankt dat je hem aan mij hebt doorgegeven, leuk hoor. Op de een of andere manier krijg ik alleen niet alle linkjes in mijn berichtje werkend, weet jij wat ik verkeerd doe? Gr Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Award!!En natuurlijk ook ontzettend bedankt voor het doorgeven.Ik slaap er eens een nachtje over.En ga er dan mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik zal vanavond aan Rem vragen wat voor template hij heeft gebruikt. Want Rem heeft het vorig jaar veranderd in wat ik nu heb, maar hoe??? dat weet ik niet. Dus je hoort nog van me.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...