zaterdag 28 augustus 2010

Memoborden met naam


















Ik heb pas geleden een aantal memoborden gemaakt, op zich simpel maar vond het leuk om ze van een naam te voorzien. Ik heb er een paar gemaakt met een zakje eraan waar de naam op staat, daar kan je ook nog wat in stoppen zoals een pen of zo. Ook zijn ze leuk om te gebruiken om haarknipjes aan te hangen, ach er zijn zoveel mogelijkheden.
Ze zijn ook te koop in mijn webwinkel!















 
Vor kurzum habe ich einige Pinnwanden gemacht, ganz einfach aber es macht viel spass sie zu versieren mit eine Name. Ein paar haben ein Tasche mit darauf die Name, darin kann man Stiften oder andere sachen bewahren. Da sind viele Möglichkeiten!!


Sie sind auch in meien Shop!!
















Groetjes, Nicole

3 opmerkingen:

  1. Super leuk idee!De princess letter vind ik echt helemaal geweldig!succes met je verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Nicole,

    Leuk hoor.
    Hoe gaat het verder met het naaien?
    Ik kan de zin nog niet vinden. Heb al tijden niet meer achter de machine gezeten. Hoop dat het wel weer terug komt.
    Misschien met de nieuwe herfst/winterstofjes.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog!
    Je hebt er een volger bij...ik gan nog even verder neuzen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...