dinsdag 17 augustus 2010

Hier scheen de zon nog !!!!








Ik vindt de kleding van Collie-Collie.com echt super en kijk vaak op haar site om alles te bewonderen, toen ik een bepaalde jurk zag, kwam deze mij heel bekend voor.
Dus na lang zoeken in al mijn blaadjes ( gelukkig bewaar ik ze allemaal!!!!) Kwam ik hem tegen in een oude Stenzo uit 2004, alleen was dat een rechte jurk en heb ik er een strokenrok aan gemaakt. DE stof had al een geborduurde rand en ik heb alleen een borduurtje op het voorpand aangebracht, anders vond ik hem te wit!

Ich finde die Kleidung von Collie-Collie.com wirklich super !! Und auch dieses Kleid, Ich hatte schon so etwas gesehen, und habe ich meine alte Zeitschriften durchgeblätterd und in eine alte Stenzo von 2004 habe ich es gefunden !!

Groetjes, Nicole


1 opmerking:

  1. Ik vind hem heel erg mooi geworden. Heel subtiel allemaal. Super !

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...