dinsdag 25 oktober 2011

Choco appellollies

Nick is op 19 oktober alweer 12 jaar geworden, als traktatie eens wat anders gemaakt, een choco appellollie, alleen moest je volgens het recept de kant en klare glazuur van Dr. Oetker gebruiken, helaas hier bij ons in de superkmarkten niet meer te krijgen en heb ik zelf chocolade gesmolten ! Wel dacht ik dat ik het zo gemaakt zou hebben , maar dat viel me toch ietsje tegen !! haha.., ik heb het even wat laten "drogen" daarna door de dip gehaald en verder in de koelkast gezet, dat ging dan wat sneller. Toen alles goed hard was een folietje eromheen met een vrolijk gekleurd lintje!

 Zo hebben toch iets te snoepen en iets gezonds !!
De reacties waren in ieder geval heel leuk!

Groetjes, Nicole

1 opmerking:

  1. gefeliciteerd!
    Leuk hoor, zo'n tractatie.
    Zal wel een van de laatste zijn voor je zoon, want op het Voortgezet hoeft dat niet meer.
    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...